Marka DIFORO®


Historia marki i urządzeń.
DIFORO narodziła się w Rzeszowie, stolica Podkarpacia ma w swoim haśle przewodnim dwa słowa „stolica innowacji”. Również my, może i w sposób podświadomy staramy się tak myśleć o produktach, szukać tych innowacji i wdrażać je w każdym nowym produkcie. Wszystkie nasze urządzenia do pielęgnacji skóry są opracowywane pod kontrolą największych specjalistów w branży Beauty. Większość z konstrukcji i designu otrzymuję nagrody w prestiżowych konkursach dla projektantów. Koncentrujemy się na opracowaniu, innowacyjnych, kompaktowych i mobilnych urządzeń do pielęgnacji urody. Usilnie przesuwamy koncepcję „Salonu Piękności” w stronę naszych domów, gdyż wierzymy, że nikt nie zadba o nasze piękno tak doskonale, jak my sami. W naszych produktach łączymy innowację z opatentowanymi technologiami, a także wrodzoną pasję do projektowania i konstruowania. Dzięki takiej filozofii jesteśmy w stanie zaoferować naszym użytkownikom, bezkonkurencyjne, niezawodne, ale przede wszystkim skuteczne urządzenia beauty.

Wierzymy, że dbałość o każdy detal i bezkonkurencyjna funkcjonalność urządzeń, odróżnia nas od innych. Od wczesnego etapu projektowania produktu do doświadczenia użytkownika podczas rozpakowywania, w DIFORO poświęcamy czas, by udowodnić, że najmniejsze szczegóły są dla nas ważne i zauważane przez innych.

Stale stawiamy sobie wyzwania, tworząc kolejne produkty, podnosimy nasze standardy, ale najważniejsze jest to, że słuchamy naszych klientów. Lubimy Was słuchać, gdyż nikt tak jak Wy, nie dostarcza nam tyle radości i istotnych danych na temat naszych produktów.

Nasza misja.
Naszą misją jest tworzenie produktów, które odzwierciedlają unikalną kulturę pielęgnacji skóry i piękna. Inspirujemy się naturą i jej procesami. Kształty urządzeń są tak dopracowane, by w sposób naturalna wywierały jak największy wpływ na skórę, jednocześnie oddziałując w delikatny i bezpieczny sposób. Kolor to również domena natury, czerpiemy z niej jak najwięcej. Czasem jest to wyrazisty róż, czasem ekskluzywna bordowa szata. Komfort, efektywność, niezawodność, bezpieczeństwo, to główne czynniki, które kształtują nasze spojrzenie na gotowy produkt. Uważamy, że ludzie mają niezaprzeczalne prawo, aby mogli w sposób intencjonalny zaspokoić swoje potrzeby w zakresie pielęgnacji urody. W Diforo staramy się tworzyć spersonalizowane urządzenia, które odzwierciedlają naszych użytkowników. Dlatego interpretujemy wolność, romantyzm, braterstwo i wybór zarówno w naszej marce, jak i w naszych produktach.

Jakość produktów.
Jesteśmy dumni z naszych produktów, do naszych szczoteczek używamy najwyższej klasy miękkiego silikonu. Inne produkt są wykonane najtrwalszym dostępnych materiałów. Tam, gdzie inni stosują plastik, my staramy się używać aluminium. Urządzenie wtedy nabiera charakteru, wytrzymałości, ale i jest znacząco piękniejsze. Komfort klienta jest naszym priorytetem. Wygodny, ergonomiczny i niebanalny kształt wszystkich urządzeń Diforo jest tym, co nas wyróżnia.

Intuicyjność produktów.
Stworzenie urządzenia, które jest łatwe w obsłudze, a jednocześnie innowacyjne, funkcjonalne i ekscytujące może być nie lada wyzwaniem. My jednak tworząc interfejs użytkownika, opieramy się na wewnętrznej intuicji, bazujemy na pierwotnych odruchach, każdego z nas, dzięki czemu obsługa urządzenia jest łatwa i przebiega w naturalny sposób.

Estetyka.
Skupiamy się na tworzeniu urządzeń, które mają nie tylko unikalny design, ale poprzez swój niebanalny i unikalny kształt wyróżniały się w każdym miejscu i otoczeniu. Wizerunek poparty pełną skutecznością wykonywanych zabiegów daje najlepsze rezultaty. 

Nasz zespół.
Kochamy tworzyć produkty, a robią to ludzie, których pasja wyraża się w czynach. Otaczamy się ludźmi, którzy są specjalistami w swoich dziadzinach. Zarówno w przemyśle kosmetycznym, badawczym, wdrożeniowy i projektowym.

Prawo własności.
Marka Diforo na mocy decyzji Urzędu Patentowego, decyzja numer; prawo ochronne 353643. Uzyskała prawo własności do znaku towarowego® i jest prawnie chroniona.

Zapraszamy do współpracy, zakupów i dzielenia się wrażeniami! Dziękujemy za zaufanie.